Sănătate prin sport

gabi blog

Stil de viață sănătos nu înseamnă doar alimentație. Un stil de viață sănătos este rezultatul învățării continue și a adaptării la nevoile reale ale corpului în funcție de factorii la care acesta este supus. 

Dintre elementele care contribuie la un stil de viață sănătos face parte sportul, în toate formele sale. Exercițiile nu trebuie să fie complexe, mai ales la început, ci să scoată corpul din zona de confort. Prezentăm mai jos 5 exerciții care vin în sprijinul sănătății fizice a corpului și care contribuie la starea de bine generală:

  1. Săriturile

Sărim de bucurie, sărim când ne speriem, sărim ca parte a antrenamentelor fizice. E o mișcare simplă, repetitivă și care nu presupune un efort deosebit, dar care are impact major asupra corpului.

Ce pot face câteva minute de sărituri într-o zi? Multe și bune! În primul rând, crește nivelul de serotonină din corp, sunt întărite ligamentele picioarelor, este sprijinită buna funcționare a tendoanelor. Așadar, sărim, sărim, sărim! Sărituri de coardă sau burpees, voi alegeți.

  1. Planking

Sau cum să faci timpul să se dilate. Te poți gândi la alte glume legate de planking în timp ce execuți exercițiul, pentru că ai tot timpul din lume. Doar să nu uiți să respiri corect. Beneficiile sunt multiple pe termen lung, în primul rând pentru că îți va crește rezistența, iar în timp vei reuși să petreci minute bune în această poziție. Știai că recordul mondial la planking este de 9 ore, 30 minute și o secundă și este deținut de Daniel Scali din Australia? Cheia e răbdarea. Chiar dacă nu îți propui să bați recordul mondial ci pe cel personal, e important să-ți acorzi timp. 

  1. Flotări

Simplu. Le executai încă de la orele de sport pe care le făceai la școală. Cum ți se pare ideea de a fi primul lucru pe care îl faci dimineața? Exercițiul pompează sângele în corp și este o doză garantată de energie. În plus, întărește partea superioară a corpului și antrenează mușchii corpului. Ce mod mai bun de a-ți începe dimineața?

  1. Squats 

Executate corect, aceste exerciții vin în ajutorul întregului corp- cresc rezistența, întăresc musculatura, susțin o postură corectă, pun sângele în mișcare, modelează corpul. Vrei un somn mai liniștit? Aceste exerciții pot ajuta.

  1. Plimbările

Mersul pe jos face piciorul frumos. Dar pe lângă asta, plimbările îmbunătățesc circulația sângelui în corp și sunt recomandate în special în cazul acelora dintre noi care petrec mult timp la birou. 10.000 de pași pe zi? Nimic mai simplu. Ascultă muzica preferată și acordă-ți timp pentru plimbarea de seară. Poți avea un moment de meditație excelent, în care să te eliberezi de gânduri și să te regrupezi. Serotonină curată!

Revenim în curând cu propuneri de exerciții mai complexe, setate pe obiective. Asigură-te că ne urmărești ca să afli ce recomandă specialiștii în antrenament, dar și ce alimente e indicat să consumi pentru a-ți atinge aceste obiective.

STAY CONNECTED

Where now?